Sunday, May 6, 2012 @ 23:22 
“Jadilah seperti Patrick yang selalu menerima & menemani SpongeBob apa adanya bukan ada apanya.” 


Soo gais , today entry me about 'Friendship' merangkap BFF aku . Haziqah , Nana , Aina and Feeza. Yeah , kitorang always bersama . Always ? K rasanyaa . Ya,kadang-2 tu memang adelah persilisihan faham diantara kami-kami semua . But , alhamdulillah kami kembali baik :)

Setiap hari ke sekola mula lah cerita semua information-information tergempar lah konon . Kadang-2 tu meluahkan perasaan . Bak kate Nana "Bukan blog and twitter je  tempat luahkan perasaan tapi kawan pun boleh apa" . Yes , saya setuju 50% . 
*Maaf , tudung saya enget disitu :p*

Aku harap persahabatan kita kekal sehinga ke........ Korang nak higga mana ? Hingga London , England ? Okay , gurau .. Hingga ke akhir hayat :) 

"Friendships never ends"

Sincerely your friend , 
Ain Aliah c:

*Kebosanan telah menimbulkan idea untuk saya  mengupdate post ini*