Friday, May 24, 2013 @ 00:14 
tinggal 3hari je lagi, pasni minah ni nak gi dah :(

Assalamualaikum & happy holiday everyoneeeeee!
Yeah finally, midyear exam is over but..... i'm not "happy" at all. It not because of exam or the result or whatelse yang kena mengena dengan exam tapi sebab....bergaduh. yes, bergaduh dengan classmate because of.... entahlah *sigh*

So em yeah for the last paper harini, exam seni paper2 (lukisan) haha aku buat pemandangan waktu senja. and pada mulanya dah siap colour pe semua, cuma ton je tak siap. then saje keliling satu class tu cari ilham ((kononnya)). then bila dah duduk nak sambung buat kerja tetiba cikgu midi mintak berus, water colour & so on. and guess what? dia buatkan untuk aku!!! i swear, lawa gila wa cakap sama lu....

after rehat tak belajar langsung. so parteh je dalam kelas. & suddenly daud said "weh ain, afiq cakap dia mogok dekat kau & anip" act mmg perasan pun, aku cakap dgn dia, dia buat bodoh je. anip pun cakap afiq ade buat camtu kat dia. sebab apa? ala, biasalah gurau-gurau ade terasa. adat lah kan?

so, malas nak fikir panjang, i prefer to mintak maaf dulu. haha anip dah cakap dulu, dia malas nak layan. hm banyak kali aku mintak maaf tapi,guess what? aku kena ignore. then last sekali, time tu tengah duduk satu meja dgn anip & syuhada. suruh syuhada panggilkan afiq. afiq datang & aku terus cakap "weh takyah la mogok lagi." paling menyedihkan, dia tinggikan suara. aku tak ingat dia cakap ape tp dia ulang ayat yg sama & suara makin kuat. seriously, sentap gila and suddenly TERmenangis. haha first time kot nangis depan lelaki (anip&afiq) and nangis sebab gaduh dgn laki (afiq) ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh malu.

tapi after dah ok sikit tu, anip ade cakap "weh ain aku pun sedih tapi aku nangis kata dalam je. *pegang dada*" but alhamdulillah, sekarang dah elok. tak gaduh dah hikhiks. 
so em happy holiday everyone & hv a safe journey! :* goodnight x