Thursday, May 24, 2012 @ 22:32 
Setelah 2 minggu bertungkus lumus ..... yeayyyyy ,  akhirnya exam is over *chicken dance* . I wanna put my brain in the box now . Atleast for a while . Let's parteh bebeh :p K , saya gila . Sila abaikan . Hmm , confirm tomorrow ramai yang ponteng . Believe me !

Aku rasa exam aku kali 'hancurssss' kay . Lagi-2 geografi , sejarah , science paper2 and agama sikit . Yang lain2 tu boleh laa :3 Geografi aku dapat 55% je . Hmm , sadlife :( Harap-2 paper lain tak teruk . Wish for me k guys ? Act, patutnya semalam last exam tapi last minute ditangguhkan sebab nak buat sambutan hari guru . Purrr , bagi aku sambutan hari guru tahun lepas lagi best . Like , seriously ... Gambar ? Haih gua malas nak upload . Apapunnn , Selamat Hari Guru kepada semua guru-guru SMK Puchong Perdana :) Anyway , Happy Holiday guyss :p Sampai sini je coretan buat kali ini . Semoga bertemu di post yang akan datang . InsyaAllah jika panjang umur *ayattaklehbla.jpg* . Goodnight and Assalamualaikum :)