Wednesday, July 4, 2012 @ 00:11 
 Assalamualaikum . Hai Cik Siti Situ Sana Sini *Novel sumber inspirasi ku :p*

Omg , what should i do now ? Tomorrow merupakan hari terbuka . Arghhhhhhhhh , i'm dead . K , merepek kerepek -.-

Okay , actually memang takut scared takut scared takut scared takut ..... SCARED ! Yeah , jujurlah . Result aku kali ni memang teruk 2B 4C 1D and for the first time .... 1E -  Sejarah . Ya , 1E tu lah yang membuat kan result aku yang teruk tu semakin teruk . K , i'm dead for a second time . Boooooo 

Tomorrow ? I don't know siapa yang akan amek result aku . For sure bukan abah !

ME : Abah , rabu ni amek report card . Abah nak datang tak ?
ABAH : Rabu ni ? Takyah pergi lah . Abah malas nak amek cuti . 
AIMAN : *menyampuk* Hah , takyah pergi pun takpe .

Haha , bila abah cakap abah taknak pergi . I was like .............. Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . Haha k . Idk why aiman pun taknak abah pergi . Padahal dia form1 bukan ade amek periksa pun and for sure takde result . Just dorang buat PBS je . Aku rase benda tu takde lah susah mane kan ? Ahh , whatever . Lupakan .

Ibu oh Ibu . Ibu nak amek tak report card esok ? Actually hati aku berbelah bahagi nak suruh ibu amek ke tak *ceh ayat :p* Yelah , for me due-2 ade kelebihan dia . If ibu tak pergi , acane aku nak terangkan yang aku dapat E tu ? And kalau ibu pergi kan lagi senang biar cikgu je yang bagitau ibu terus . K ,buntu *Bukak lagu* Aku tersesat , menuju........ *Lagu rosak* . Lewls 

Okay sampai sini je :p Goodnight crush ♥  Eh , aku ade crush ke ?