Friday, November 27, 2015 @ 08:36 

 Hey hey assalamualaikum! After one years lebih tak update apa-apa so yah, i'm back! Kahkah mari la membaca kisah hidup hambarudin ni :p

Tak sangka, dah dua tahun aku masuk sekolah ni. Tak sangka, aku jumpa korang korang yang membahagiakan aku ni. (nak muntah tak?) and tak sangka, dah nak tamat alam persekolahan aku. Surely, i'm gonna miss my school life very much. Kawan-kawan, and semua memories that i created here. 2 November gonna be my last paper and automatically jadi my last day of school. Good luck everyone for our last paper which is ekonomi asas. 

Eh eh, nak tahu tak? Lolololol lepas habis paper science (25/12) konon after balik habis paper nak tidur. Nak bayar hutang tidur lah (kononnya!!) So yah, memang tidur lah. Tapi baru kejap tidur suddenly i got a call for someone. Tenenene siapakah agaknya? Mula mula dia cakap macam ni. "Boleh awak datang sekolah dalam minggu ni? Ambil surat PLKN" WOAHHHHHHHH gigil terus even memang aku yang pergi isi borang sukarelawan tu. Huhuhuh. Then kerani sebut la nama nama yang dapat and yeah nikki minaj i pun dapat!!

Then, esoknya (which is semalam) aku pun pergi la sekolah. Memang ada kelas tambahan untuk ekonomi asas pun. So ya pergi la pejabat ambil surat. Memang dapat, depan pejabat terus gwa bukak. Sebab tak sabar nak tahu dapat mana punya pasal    Bila cek, ala dapat selangor je, dekat semenyih. Tapi yang jadi debo nya bila irfan, zami and lynn dapat tempat sama dekat kuala kubu. aiyer memang tak tenang sebab kenapa aku sorang je dapat lainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!?? Tapi nak dijadikan cerita, balik tu terus tanya nikki minaj i ni dia dapat mana. And menjadi sedihnya bila dia jawab dia pun dapat kuala kubu. Huh down saia. TAPI TAPI TAPI TAPI........dia tipu! She got a same place with me. Huhuh semangat saya nak pergi bila dapat sama tempat with my bestprengg 4ever and ever ni.

Anw, my ekonomi paper dalam masa 4 hari lagi. So yah, good luck dearself and good luck juga untuk sesiapa yang mengambil paper ekonomi asas. All the best ;)