Thursday, October 4, 2012 @ 22:03 
*Peringatan: Post ini ter-sangat-lah bosan*


Hey assalamualaikum! :)

Yeah dah lama aku tak update.... Gua bizy do. Hm dengan final exam nya lagi. Haih fening fening. Jap bizy? Harharhar bukan bizy study eh tapi bizy tweeting. Kehkehkeh jangan contohi saya! :p Eh anyone miss me? No? Hm okay :( *wipe tears

Okay actually no point aku update ni. Hm post ni random maybe. Tapi.............. taktahu nak start dari mane :3 Okay I think dah cukup kot intro for this post -.-

So yeah! Kita akan bercuti 5 hingga 16 haribulan. Tapi my kelas sekolah sebenarnya Khamis and Jumaat minggu depan. Haih seriously malas nak pergi -.- Anw Goodluck for PMR candidates. All the best korang! And to my kerushhhhh goodluck jugak eh? Hehe tadi aku nampak kau dkat sekolah. Eh bukan nampak tersempak kan? Hehehe Hahaha Huhuhu. Lol k lupakan.


Lastly, wish me luck for my final exam. And to all my friends goodluck jugak eh? Do your best! :)